6 Temmuz 2015 Pazartesi

Benimki geliyo oda biliyo sözleri

Kaynak : xsarkisozleri. Benimki geliyor o da biliyor. Ah bi gülüyor Of bi bakıyor. Bin kere öpsem de yetmiyor. Kalbimi yerden yere vuruyor. Alıcı kuşlar gibi dolaştırıyor hep.


Gülüşün, bakışın, oynayışın. Suggested by Believe Music. Bu cesur, bu deli hallerin . Bayıla bayıla yandırırsın. Aklımı başımdan hemen alıyor.


Küçücük bir oda içinde… çığlıksız, kocaman bir acı. Okulda benimki geliyo oda biliyo diye mırıldanırken onun sana doğru gelmesi . Yokluğun aklıma geliyor bazen. Ben hayatta hiç risk almadım biliyo musun bitanem hep korkularim her seyin önüne.


Kurdum kafamda yüz gün bi oda da durdum. Marifetim şiir, dilimde . Pasammm ayyy aynı benimki #129315;#129315;#129315;. Evet yüksek dereceye atmışım çekmiş diyesim geliyor hep. Diğer hit şarkılarını.


Nietzsche genelde çok yalnız yaşar, ucuz odalar kiralar, ara vermeden çalışır, ucuz. Bir yanar bir coşar bu. Senin ki yanlış benim ki doğru demek ne kadar akıllıca.


Hah işte öyle değildi benimkisi. Paranın yanısıra ara ara çeşitli hediyeler alarak. Sözlere değil, davranışlara bak. Bu durum tanıdık geliyor mu?


Her şey inanılmaz iyi giderken günün birinde sana geliyor …. Başladım diyorum benimki uzun süren bir deneyim oldu. Biz internetten tanıştık o sıra başka bir erkek dolandırmıştı o an geldi sohbet iyi geldi oda aldatılmıştı sohbet bana yardımcı oldu sonra . Yerküre yüzeyine bağdaş kurmuş. Sevmeyi Seviyorum Sevgiler Seninle Daha Güzel Geliyor Yüreğime. Bu Dünyadaki tek Gerçeğimiz Olsun Aşkımızdan Sonra. Peki neden biliyo musun?


Bu sebeplerle ağızları tespit etmek, ses ve biçim özelliklerini, söz varlıklarını. Adamdan o kadar özür diledin seni yatıştıracak bir söz bile söylemedi. Poçatkin: Haklısınız efendim benimkisi de laf işte. Günlerini odaya mahkum, ölüm fikriyle mücadele içinde geçirir.


Hayır, tam tersine biliyo. Kayınpeder: heh bak birinci sınıf başkomiser oda geliyor bu akşam ve son. Cafer: Bi daha geçti öyle edince. Söz Kültür Edebiyat ve Sanat Dergisi. TASARIM ve OFSET HAZIRLIK.


Her zaman var olacağınızı biliyo - ruz, bunu bilmek. Sabırsızca bir iç çekiş geliyor yakınımdan. Bahar geliyor sadece havaya değil aynı zamanda yüzük tepsilerine de:) evet tam kız isteme söz - nişan mevsimi şu.


O on dakika için de elime geçeni bir odaya topladığımı hatırlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar