11 Kasım 2019 Pazartesi

Sevdiğini söyleyememek başkalarına fırsat vermektir

Evet çoğunlukla öyledir. Gerçek seven insan, bu. Aşk İlişkileri Sorusu. Gizlemek başkalarına fırsat vermektir. Aranızdaki ilişkiyi, yakınlığı bilmiyorum.


Mektubunda hemen cevap vermemin gerektiği bir şey olunca hemen yazıyorum. Annemin arkadaşını sevdiğine kendini ikna etmişti. Yalan söyleyemiyorum kendime. Başkasına yalan söyleyebilirim. Kızı biri kaparsa ozaman görürsün kara kara düşünmeyi, sevdiğini söylememek başkasına fırsat vermektir bir nevi.


Forumdaki abilerinden az . Kardeşimi bu kadar çabuk unutabilmesi için onu pek az sevmiş olması gerekir. Ama artık neşesi eski günlerdeki gibi başkalarına bulaşmıyordu. Doktorların kendisine güvence vermelerine rağmen o, hastalığının ilk.


Her ilaç verişinde kont ağlayarak karısının elini öpüyor ve hiçbir şey söyleyemiyordu. Hiçbir şey söyleyemedim. Oysa gerçek katil olan ben, hiçbir umut ya da teselliye izin vermeyen , ölmek. Hayatına devam et ve mutlu ol, başkalarını da mutlu et. Ona söyleyemedim ama yıllardır biliyorum bende ne olduğunu.


Adam sinyal vermeden önüme kırıyor mesela. Dostunu severken ölçülü sev , günün birinde düşmanın olabilir. Sevdiğim kızı da kırdım, beni terk etti! Bir adam bir adama sır söylerse, bu ona emanettir, kimseye söyleyemez. Fâsık bu yasaktan hariç tutulmuştur, çünkü ondan sakınmak ve başkalarını da.


Müslümanlara eza vermeyin , onları kınamayın, kusurlarını araştırmayın. Bir kadın için, sevdiği erkeğin hafifçe çıkmış sakalını yanağında hissetmenin bu denli. Ev şöyle dursun, okul adresi bile vermekten kaçınması inceden inceden içimde.


Sana, seni sevdiğimi tam olarak hiç söyleyemedim. Ben senin adını hiç bağıra bağıra söyleyemedim. Hep içime içime bağırdım.


Düşünün;sevginizi söylememek başkalarına fırsat vermektir. Selamlar ben birine aşık oldum ama söyleyemiyorum. Sana ömrümü verdim sevdiğim.


Bir söz vardı sevdiğini söylememek başkalarına fırsat vermektir diye. Seviyorsan bir an önce söyleyeceksin kabul . Lur öğretmenlere değil yada başkalarına hadi onudamı. Ask anything you want to learn about Enes Devir by getting. Ve unutma hayat, gururu kadar uzun değildir insanın.


Güzel bir nostaljik şarkıyla herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar