8 Kasım 2019 Cuma

Şanlıurfa psikolog mustafa birlik

Huzurumsun huzur bulduğumsun. Yorum yaparak sizde aşkınızı haykırabilirsiniz. Hayatımın tek gerçeği, prensim, yakışıkIı sevdiğim, hayatım bitanem , hayata.


Günaydın mesajları yazımızın sonuna geldik. Page Read kısa ask sozleri from the story ask sozleri by hayal_with 1reads. Iar haIa devam etmekte, özIenmektesin bitanem dokuz nokta . Ne sayfalar dolusu sözler Ne süslü kelimeler Ne de uzun uzun cümleler İstiyorum senden Tek istediğim O güzel . Herseyimi sana helal ediyorsam eger sana helal ediyorsam askim. Bırak bitanem istediklerini desinler , Soyadımı sana vericem kafayı yesinler ;).


Aşkım, bitanem , sevgilim, hayatımın anlamı diye okunur. Yağmur gibisin bitanem önce gökgürültüsü gibi çarpıyorsun kalbime sonra huzur veriyorsun. Gel gönülden konuşalım. Sükûta boyansın her yer. Yürekten selamlaşalım.


Sözlerin iflas ettiği yerde buluşalım. Bir gün beni özlersen bitanem beni istersen o zman Bu şarkım sana armağan oLsun. Sen bendende delisin Doğuştan olmasada Son olan kaderimsin. Düşündüren orjinal sözler. Her satırım gözlerine hitaben, Mutlu ol bugün de özledim bitanem.


Canım, cicim, bebeğim, tatlım, bitanem yazarak yada kalp atarak kardeşlik olmaz. Ona kalleşlik derler, sen yanlış . Eşime sözler kısa yazımızda eşe güzel sözler , eşe etkileyici sözler ve bir. Seni Seviyorum Aşkım.


Sabırla bekliyorum seni bitanem. Bitanem huzurum aklına gelebilecek bütün güzelikler. Aşka dair en büyüleyici sözleri sizler için bir araya getirdik. Sadece sen ol istiyorum birtanem tek gerçeğim.


Kullanıcılar bu fikirlere de bayılıyor. Ben özledim gelicem bitanem. Sizler için resimli güzel sözler ve sevgiliye kısa aşk sözleri seçeneklerini bir araya getirdik. Güzel hasret sözleri , özlem acımızı, duygularımızı ifade etmemize yardımcı olur. Bu özel gün için kocaya güzel bir söz ile duygularınızı paylaşmaya ne dersiniz?


Birtanem seni görmeye görmeye görmeyi özledim. Soframda sevgili olarakta sen varsın bitanem. Romantik sözler , aşkla ilgili sözler , umut sözleri , seni seviyorum sözleri.


Ben annemden böyle gördüm bitanem , Annemin sözleri bazen beni üzse de , şimdi anlıyorum ki hep benim iyiliğim için söylemiş bütün eleştiri sözlerini. Günün aydın olsun bitanem. Müslüman bir millet olarak yaşayan türk milleti için bayramlar çok önemli kavramlardır.


Sevgililer günümüz kutlu olsun bitanem. Instagram hesabınızda . Sayfamızdaki sevgiliye özledim sözlerini facebook , twitter ve whatsapp ile .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar