3 Temmuz 2018 Salı

Anneye şiir

Her anne şiiri sever, hele bir de bu şiir yavrusundan geldiyse onu yanı başından bir an olsun ayırmaz, her an okur ve koklar… Onun için şiirler . Bu mesajlara ulaşmanız için . Duygusal anne şiirleri , kısa ve uzun anne şiirleri için hemen . Gününüz kutlu olsun, iyi ki varsınız, iyi ki vardınız. Sayfamıza Destek İçin Lütfen Beğeniniz.

Peki anneler günü için kısa şiirler nelerdir? Bana sorsana anne yaşamak bir hüner mi? Anne şiirleri antoloji. Zaman geçiyor,Her gün bir yaprak,Her gün bir damla daha.


ANNE ŞİİRLERİ , ENFES ŞİİRLER, ÜNLÜ ŞAİRLERDEN ANNE ŞİİRLERİ , anne şiirleri , en güzel anne şiirleri , ünlü şairlerden anne şiirleri , anne . Kahraman Tazeoğlu - Karaoke Lyrics on Smule. Bu özel günde annesine şiir yazmak isteyenler anneler günü şiirlerini araştırmaya .

Hayat sana güzel yeni nesil ana. Elinle yaptığın iş var mı acaba. Gezinir durursun sabahtan akşama. Bebe gece kalkarsa kusura bakma. Neden odana kapandın bu saatte?


Neymiş bu kadar önemli olan Kemal? Sığındığımız melektir anneler. Başvuru için tıklayınız. En iyi çocuk, en iyi genç ve en iyi insan olmak için yaşadı.


Kan ter içinde her yanım. Kurşun yemişim, sürgün yemişim. Her yanım bu gece vurgun içinde. Vur emriyle düşmüşüm . Duygularını duygusal insanlarla paylaş! ANNEME VE BÜTÜN ANNELERE şiiri - Kısa, Uzun, Yeni ANNEME VE BÜTÜN ANNELERE şiirleri , en yeni en güzel şiirler BURADA!


Resul Civcik Ambar Karaman Konya.

Ilık esen bahar yeli, Sensin, benim . Senin Kızın gelin oluyor anne. Ben gidiyorum sen merak etme anne. Hasta düştüm yine sen sardın annem.


Bosna savaşının kapanmayan yarası Srebrenitsa soykırımında eşi ve iki oğlunu kaybeden Hatice Mehmedovic için yazılan “Hatice” isimli şiir , . Yeni açmış şu erik hatırlatır Bana ağaçları . Rüyet Kerkez, ilkokul 1'den sonra eğitim hayatına devam edemedi. Bir annenin şiir defteri. Ama okumayı, yazmayı kendi . VALLAHİ YAN GELİP YATMADIM ANNE. Künyem gelsin benden sana hediye.


Kuruşunda yetim hakkı var diye;.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar