7 Kasım 2017 Salı

Metin2 açılmıyor 2017

Videodaki yanlış konuşmalarım için kusura bakmayın biraz heyecanlandım. Umarım işinize yarar. Bunun Çözümü Çok Basit Videomu. Başlıkta belirttiğim gibi ikinci çar açılmıyor eskiden çarı pazara bırakıyodum.


Metin2 açılmıyor 2017

De benimki hala açılmıyor. Oyna Tuşuna basıyorum ekran. Ne zaman açılır bilen yok. Bekleyeceğiz elbet bildirirler. Fakat oyun açılmadan bu hata alınıyorsa yani oyun hiç açılmıyorsa.


Ejderha Tanrısının nefesi uzun zamandır Shinsoo, Chunjo ve Jinno krallıklarını koruma . Cuma 15:37:(mesaj). Konu başlığında da belirttiğim gibi nesne market açılmıyor. MetinEP Çekmişler Kartımdan.


Bu konuyu metinTrnin kendi forumuna açsan sana daha çok yardımı dokunur bence. Server chler açılmıyor. This video is unavailable. Get without the ads. Teknik- Destek veriyorum açılmayan p-serverlerde.


Steam sayfası aktif olmasına rağmen oyun henüz Steam kullanıcıları için açılmadı. Büyük ihtimalle oyunun eski yedeklerine geri. Oyunu indiren kişiler büyük bir sürprizle karşılaşıyor. Oyuna eski hesaplarınızla . Hile ekranı gelince anti ban gibi tüm şeyleri seçin. Otomatik bypass olacak ve oyuna girince . En sevilen ve kullanışlı metinkasma hilesi olan metinmod exp botun.


Artık o yorumları direk siliyorum daha 7x le ilgili çalışmıyor yorumlarına cevap . Merhaba arkadaşlar, daha gün önce oynağım pvp server ve serverler şu anda açılmıyor. DreamFancy ve M2Bob Hile Kurulumu to MP3. METİNTR OYUNU BAŞLAT DİYORUM AÇILMIYOR.


Bugün sizlere metintıklıyorum açılmıyor sorunun çözümünü gösterdim umarım işinize yaramıştır bi like atmayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar