19 Ocak 2016 Salı

Psikiyatri izmir devlet hastanesi

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam hep yanımda ol ki sana sensizliğin ölüm demek olduğunu . Yıllarca da yanımda olur musun? Biliyorum yıllarca yanımda olacaksın. Sen ol , hep ol , benimle ol.


Elimi uzatıp dokunabiliyorum sana. Ne büyük mutluluk bu.

Bir var, bir yok değil, hep yanımda ol. Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Aşk Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini.


Her şey seninle başladı sevgilim ve seninle son bulacak. Hep yanımda ol olurmu. Yeter ki sen yanımda ol …. Varlığın sevgilim , varlığın en büyük dua sebebim. Ayımız kutlu olsun sevgilim , seni çok seviyorum.


Sana olan aşkım, gökyüzündeki yıldızlardan daha fazla sevgilim.

Ben hep yanımda ol istemiştim, seni böyle karşımda görmek istememiştim. Kalbin gibi kalplerde ol hep. Sen ki benim Sevgilim ,Sevdiğim ,Sevgi verenim. Olsan şimdi yanımda öpsem seni doyasıya,bağırsam mutlu yıllarımıza diye . Cennet bile çekilmez sensiz ah ben. Herşey yalan,herkes sahtekâr.


Her şeye rağmen yanımda olduğunu bildiğim an yaşadığımı hissediyorum. Ben ağlarken de gülerken de hep sen yanımda ol. Neyse neyse tamam Sevgilim çok konuştum gece gece farkındayım napayım Çalan En güzel şarkı da ve Senin. Düştüğümde hep yanımda ol sevgilim.


Sonra sen düş ve ben sana elimi uzatmayayım. Yüreğimle kaldırayım seni. Afficher les commentaires . Bil ki sevgilim , daha çoooook yıllar gelecek ve benim sana olan sevgim, saygım , aşkım, hayranlığım. Yeni yılda bir tek seni istiyorum ben, hep yanımda ol.


Herkes düşman, herkes riyakar Bir tek sen kaldın yanımda Hani . Ellerin hep benimle, ellerimle birlikte. Sev, sevmek ölümüne sevgilim , sevmek ölüm yerine. Sen sadece yanımda kal sevgilim.

Giden gitti,kalan hep bin . Her anımda sen yanımda ol yeter. Benim bütün her şeyim sensin sevgilim. Ne varsa aşka dair her birini sende tattım ben sevgilim , sende buldum.


Günaydın sevgilim bizim için hep günaydın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar