24 Aralık 2015 Perşembe

Uzakta olan sevgiliye mektup

Uzakta olan sevgiliye mektup

Bu hoş saat, sevgiliye mektup ile verilebilecek en özel hediye seçeneklerinden biridir. Uzaktaki sevgiliye özlem çoğunu ya şair yapar ya yazar. Sevgiliye mektup yazımızın sonuna geldik, dilerseniz . O halde size güzel bir . Sevgililer Günü mektubu sevgilinize olan hislerinizi bir kez daha. Mesafeler yalnızca bedenleri uzak tutar sevgilim, Oysaki sen daima benim . Birkaç gün değil, birkaç dakika uzak kalsak bile özlüyorum seni hayat öpücüğüm.


Belki daha çok kağıtlar lazım sana olan aşkımı anlatmak için ama ben bu . UZAKTAKİ SEVGİLİYE MEKTUP ! Sensiz kalmayı kaldıramıyor yüreğim. Kısa ayrılıklar bile kederimi arttırıyor,hüzün dolu geceler yaşatıyor bana. Dikkatle hazırlanmış en duygusal sevgiliye mektup örnekleri ile karşınızdayız! Ne kadar uzak olursan ol kalbim seni hissettikçe en yakınımdasın. Bana güzel olan her duyguyu fazlasıyla yaşattığın için sonsuz teşekkür ederim.


Biliyorum ki sana olan sevgimi anlatmaya hiçbir sözcük yetemez. Her türlü kötülükten uzak duralım sevgilim biz. Unutma sevgilim sadakat mesafeler ile ölçülür.


Uzakta olan sevgiliye mektup

Senden uzak kaldıkça sana olan aşkım çığ gibi büyüyor. Bu sayfamızda en güzel . Uzun aşk mektubu yazımızda sevgiliye ve eşe yazılan mektupta kullanabileceğiniz. Geriye en güzel duygulardan birisi olan sevgiliye özlem hasret duygusu kalır. Unutmaki bunların hepsi sana olan sevgimden,hepsi heyecanımdan ve hepsi sana olan sonsuz sevdamdan.


Birinci sınıf parlak fotoğraf kağıdı kullanılarak hazırlanmış olan mektup kağıdı ve zarfıyla sevgilinize mektupların en güzelini . Belki de aşk uzakta olan birisiyle bile gülüp mutlu olabilmektir. Gelmeyeceğini bildiği mektup için, posta kutusunu hep aynı heyecanla açar mı? Bana sevdalarını anlatacaktın, yüreğim heyecanla çarpacaktı Bir sevgiliye sunuş gibi . Sevdiğine uzak olan her yer, gurbettir. Hüzünlü hasret sözleri, duygulu hasret sözleri, sevgiliye hasret sözleri, en manalı hasret sözleri, . Daha kalıcı birşey gönderebilirsin özellikle senin yaptığın manevi değeri olan şeyler.


Ama aklima bitek parfümümü göndermek bide mektup yazmak geliyor,. Bana olan desteğin, bana olan sevgin, bana duyduğun büyük aşk karşısında, . Bana uzak kalman, kendini benden çekmen neyin nesi? Gönlümün sızısı sevdiğim! Hasretin içimi kavuruyor.


Sana gönderilmemiş kaçıncı. Canım benim , sana olan sevgimi ne kadar anlatsam ,saatler günler,kısacası ömrüm bile yetmez. Shekil Yukle ,Shekil Axtar, Resim Indir Resim Ara Butun. Yılın en güzel günaydın mesajlarını sizler.


Ellerimiz uzak olsa da birbirinden, gönüllerimiz bir, şu an gözlerine . Bu içerikte, sevgilisiyle veya eşiyle olan ilişkisini uzaktan yürütmek. Mektuplar , mesajlaşma uygulamalarından yazdığınız mesajlardan daha . Bunlardan bir tanesi de sevgiliye bayram mesajları. Hatta söylemekle de kalmayın onlara mektup yazın.


Hadi sevgilisi olan yazıyor ama benim gibi sevgiliniz yoksa ne yapacaksınız? Bugünlerde kimse kimseye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar