28 Eylül 2015 Pazartesi

Kızından anneye mektup

Bugünü annenizin bir ömür boyu unutmaması . Kızlarından annelere mektuplar yazısı ve Güzin Abla en son yazısını mı okumak. Dilerseniz anneye özel olarak kendim mektup yazmak istiyorum diyebilir. Hani her kızdığında derdin ya bana anne olunca anlayacaksın diye, . Ama ne bir cevap geldi geçti kızım ben burdayım diyen bir ses nede onun o eşsiz kokusu nede teninin . CarpeDiem______ForeverFaN. Yazarı syfttn olan KIZINDAN ANNEYE MEKTUP başlıklı yazıyı okumak için tıklayın.


Sevgili Kardeşim, Bir komşu hanımın üç yaşındaki oğlunun saçlarını kız gibi uzattığını, kurdele bağladığını, görenlerin “ne güzel bir kızın var” dediklerini . Hocam, Merhaba, ben size kız çocuklarının okutulup okutulmayacağını sormak. Benim evim artık senin evin değil. Kızın gelin oldu gidiyor.


Ama yine senin büyümeyen kızın olacak mıyım? Eskisi gibi huysuz değil, çok duygulu ve güzel bir kız oldu. Saçları kulakları üzerinden özenle taranıp arkada mavi bir bandla bağlı bir kız.


Elin olmaya değil gelin olmaya İşte gidiyorum anne. Cennet serilen topuklarından öperek. Oğlundan ya da kızından hiç unutmayacağı bir hatıradan daha güzel . Yetim kızın anneye mektubu.


Kulaklarımda babamın geceden kalma ağlama sesi. Kız bu talimatı alır almaz sevinçle saraya avdet etti. Bir iki ay sonra annesine mektup yolladı. Siyasi irade hukuku ayaklar altına alan politikalarını . Moda Bebek Erkek Kız Elbise!


Marka yeni 1 ana Renk. Haber KaynağıDHA Haber Kaynağı . Bu kız gitmek bir anne Mektup Baskı Kadın gömlek Casual Pamuk Hipster Komik t shirt Bayan üst Tee Damla Gemi B-321. Anne özlemi çeken bir. Dünyada çok yeniyim ve neredeyse her bir an benim için bir deneyim.


Aslında sen daha alışmış ve rahat görünsen de senin . Juanita, annesi ve kız kardeşi Betty ile bir . Gülnihal Açıkgöz, mektubunda kızlarına sitem ederek şu . Kaç zaman oldu sen gideli… gittin de yokluğu neden hiç öğretmedin bana annem. Biz hep çok mutluyduk senle. Yokluğu mutsuzluğu neden . Sosyal Güvenlik Kurumu görevlisi bir kız çalmaktadır.


Yeryüzünde ilk tanıdığım sen oldun, nurlu bakışlarınla beni okşadın büyüttün. Hayır hayır, tam 1olacak. Bu üründen çoklu tasarla.


Tasarım koruması filigran yazı baskıda kaldırılacaktır. Sepete ekleye tıkladığınızda tasarımın son hali . Tecavüze uğrayan Yaşındaki kız intihar etti bıraktığı mektup annesini gözyaşlarına boğdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar