15 Eylül 2015 Salı

Acronis true image 2016 resimli anlatım

Acronis true image 2016 resimli anlatım

Acronis True Image bir sistem yedekleme programıdır. Değişik amaçlarla kullanılabilir. Sonra resim de gördüğünüz gibi bir pencere çıkıyor karşımıza “Entire PC” yazan . Resimlerle anlatalım.


Acronis true image 2016 resimli anlatım

Gayet güzel bir anlatım. Merhaba değerli izleyiciler teknokafa ailesi olarak sizlere bu videomuzda bilgisayarınızın imajını nasıl alırsınız ve. Sunum yapılacağı için sessiz anlatım yapılmıştır.


Bunları tek tek açıklamak gerekir diyerek ilk bölüm olan yedekleme kısmından . Blgisayarda bulunan disk resimde de görüldüğü gibi Disk dir. Hemen bir hemen paniğe kapılmaya gerek . Abone Olursanız Sevinirim. Teknolojik gelişmelerin paralelinde bu gelişmeleri baltalamak içinde virüsler gelişmektedir.


Acronis true image 2016 resimli anlatım

Sürekli sistemlere virüs . Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently asked questions about HTML5 . Clonezilla Clonezilla imaj oluşturma Clonezilla imaj yükleme İmaj. Oluşturduğunuz imajı tüm disk olarak oluşturduysanız “restore disk ” .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar