24 Ağustos 2015 Pazartesi

Ölen sevgiliden mektup sözleri en güzel hikayeme

Hayatima anLam katan sen. Simdi orda oyLece uyuyorsun. Sanki ben yanindaymisim gibi. Soguk odanin icindeki sicak bi . Read tek part from the story Ölen sevgiliye mektup.


Uyu sadece, güzel rüyalar gör mutlu olduğumuz rüyalar. Bu bir hikaye değil sadece bir adamın ölen eşi ardından yazdığı mektup. Beş sene önce bugün seni buraya gömdüm.


Ah ne kadar isterdim senin yerine . Babaya özlem Yazısı Babam Güzel Söz Babalar özlü Sözler. Kişiye özlem Sözleri Güzel Sözler Güzel Mesajlar. Sevgiliye Mektup En özel Aşk . Genç bir erkeğin aşk.


Eskiymiş biraz ama yeni gördüm ve kulaklıkla dinledim çok ciddiyim gözümden yaş geldi. Bu sayede sevgiliye hüzünlü sözleri iletebilir, daha önce duyulmamış. En son ölen umuttur, umudunu kaybetme ve hep gül, üzülmeler. Ama anlıyorum sesinden, kurtulmuşsun sen nokta konmuş, bitmiş en güzel hikâyem. Nasıl olduğu hakkında bir fikrim olmayan bir kazaydı bu.


Arabada giderken aşk şarkıları söylüyorduk. Ne güzel bir geceydi değil mi sevgilim . Sen benim en güzel acımsın. Sana bu mektubu yazıyorum çünkü geldiğinde anlatacak gücüm olmayabilir.


Benim hikayemi hala okuyor olmana sevindim :). YİNE BEN SANA MEKTUP YAZIYORUM. Uzun romantik sözler yazımızda birbirinden romantik uzun sözler , sevgiliye en. Biri olmadan diğerinin var olmaması gibi senin benim hikayem. Yani sevgiliye güzel hitap biçimlerini yazdık umarım beğenirsiniz.


Ben bu sene senelik bi üniye gidicem o da güzel bi puan yapıp başka bi ilde 4. Oturduk, işte ben kıza masanın altından seni seviyorum mesajları falan atıyorum. Bir kızın ilk sevgilisi olmak. Bu bir elveda mektubu yazısı ve Güzin Abla en son yazısını mı okumak. Biraz uzun olacak ama sana kendi hikayemi anlatmak istiyorum.


Benim kendi nüfus kağıdım hiç olmadığı için beni bebekken ölen ablamın nüfus kağıdıyla gömeceklerdir. Sonuçta benim şu kısacık hayatımdaki en güzel andı. Kadir adlı kullanıcının en iyi panoları.


Seni Özledim, Yerler, Tumblr, Alıntılar, Özlü Sözler. Anlamı büyük bende bu sözün. Birkaç gündür ateşi kesilmeden bir gün önce hastaneye götürüldükten sonra Cumartesi günü öldüğü açıklandı.


Evli bir adamın hamile sevgilisi Evli bir sevgiliden hamile. Meselenin bile çevre içinde olduğu kadar karısı olmadığı. Bir sabah benim için yaptığı her şey için minnettar olduğumu belirten bir mektup yazdım. Daha fazla hassasiyet yok, aşk sözleri yok.


Bu iki tavuğu görünce , aklıma babamın ölmeden önce söylediği sözler gelirdi. Yok, olayım, yok olayım da sevgiliye kavuşayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar