17 Ağustos 2015 Pazartesi

Bosanmak istiyorum bebegim var

Selam herkese Bazda yazdigi gibi, nerdeyse iki sene evligim ve aylık çok güzel bir oğlumuz var. Kocam ile aram çok kotu. Evliligimizin belki . Esim evde etkisiz eleman.


O yüzden sizlere anlatmak istedim.

Hadi mutlu olsunlar, bir bildikleri vardır diyerek hep onların önerilerini takip ettik. Ben boşanmak istiyorum. Arkadaşlar sizden destek istiyorum. Ohemen boşanmak istiyordu fakat adli tatil olduğu için beklemek zorundaydı. ALLAH BAĞIŞLARSA aylık bir kızım var biz eşimle severek evlendik . Merhaba, oncelikle hakkinizda hayirlisi olsun demek isterim.


Eşimden ayrılmak istiyorum. Esra Hanım, öncelikle durumunuzdan dolayı üzgün olduğumu belirtmek isterim.

Boşanmayı düşünüyoruz. Artık ayrılmak istiyorum fakat çocuğumun olumsuz etkilenmesini. Yeni evlendim, boşanmak istiyorum. Eşim benden boşanmak istiyor.


Merhabalar yıllık evliyim aylık bebeğim var ve hala emiyor . Benim sizden bir ricam var. Ama benim kafama takılan daha önemli bir konu var. Bir bebeği dünyaya getirmek, bir çocuğu büyütmek dünyanın en güzel olayı olmasının yanı . Peki gerçekten istediğiniz boşanmak mı yoksa boşanma tehdidi ile onu yola getirmek.


Eşiniz olarak bu duygulardan onun da haberdar olmaya hakkı var. Eşlerden biri boşanmak istemezse dava uzar mı? Bosanmak istesem bebegimi bana verir mi hakim? Merhaba ben murat yil once evlendim aylık kizim var esim bebegim gunlukken.


Yazıyı lütfen okuyun, bir evlilik var , erkek ve kadın çalışıyor, kadın ev. BOŞANMA DAVASI NASIL AÇILIR? Serseri Öğretmenim by BesteOnbaolu.


Bir çaresine bakarız bebeğim ama saatin kaç olduğundan haberin var mı?

Evlendiğim günden beri boşanmak istiyorum zaten ama aylık bir bebeğim var ve aylık da hamileyim şuan için boşanmam mümkün değil . Daniella eşinden bir süre ayrı kaldıktan sonra boşanmaya karar verdi. Birbirimize öyle batar haldeyiz ki, evde sürekli bir gerginlik var. Gece senin o tatlı yazındaki gibi ayağı ayağıma değsin istiyorum. Bir gün boşanmak istersen asla seni sorgulamam ama bir bebeğimiz olduktan sonra asla . Nasıl bir yol izlemeliyim?


Aslında bir anlamda bizimle benzer bir sorunu yaşayan bir insanın var. Bu yüzden birbirimizle tartışmaya başladık ve eşime baskı yaparak boşanmaya. Eşimle evlerimizi ayırdık boşanmak üzereyiz ben kendimi bazen çok.


Kendimi biraz dinlediğimde sanki kalbimde ağrı var gibi gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar