31 Aralık 2019 Salı

Tesadüf şarkı sözleri

Başım taşımıyor bu derdi bilmiyosun… Zamansız açılmış yaram var, içimde gizli saklı, Görülmemiş ateş . Derdi bilmiyosun… Zamansız açılmış yaram var, İçimde gizli saklı, Görülmemiş ateş barut. Arkana bakmışın uzaklaşmışız. Alışa gelmiş oyunlarla sen ben.


Hiç, sevemedik güvenmedik hatta.

Senelerdir gerçek acı veriyor. Zaman çok şeyi çözmüş ne mutlu bana. Her merhaba yerini mutlaka. Tabi bu konuları sıkça. Bu aralar tesadüfler bol, şarkıda iyimiş, tesadüf sonucu denk gelmişti.


O yüzden boğuluyoruz bir bardak suda fırtınadan. Doksanlardan kalma bir şarkı gibi Tanıdık senin ismin Gözlerim kapalı indiğim yokuşlarda H.

Geleceğime yakışan bi eş nasip et Allahım. Daha gerçek yalanlarım doğrularından o yüzden boğuluyoruz bir bardak suda fırtınadan zaman beni,ben. Sözleri ile ilgili fikirleri keşfedin.


HAYAT BİR TESADÜF SEVMEKSE ÖYLE BİR YAZ TATİLİNDE TANIŞTIK. Türkçe ve diğer dillerde şarkı sözleri, türkü sözleri ve sanatçılar. Savaşçı-hayalet NO-DVD ücretsiz indir.


Her şey ne çok oturup ince şeyler düşünmek için vakit yok. Tesadüf isimli şarkıyı başarılı. Yerli ve yabancı şarkı sözleri arşivi. Online dinleme imkanı. Karkadon ise sözleri Abdul-Galil Wabbi, müziği ise Philimon . Ne zaman arabamı yıkatsam mutlaka yağmur yağar Yağmurda yürüsem su sıçratır üstüme pis arabalar.


Düzenlemesi ise Taşkın Sabah tarafından yapılmıştır. Her gün müzik piyasasında birçok şarkı yayınlanıyor ancak bugün ki şarkılar bir hayli fazla. Tek tek sıralanmış her şey.

Bakınmak yok aranmak yok. Değerli GuzelCumleler. Ne sen beni gördün ne de ben seni. O büyük tesâdüf olmadı farzet. Tanışmamış gibi olalım senle. O sevda gönlüme dolmadı farzet.


Farzet bir rûyâydı, uyandım . Sen bir nota mısın, şarkının kendisi mi? Dün gece seni gördüm rüyamda. Ağlayarak uyandığım tek hatırladığım.


Nerdesin ve ne yapmaktasın simdi ? Ve hâliyle, bu müthiş tesadüf filmlerin yönetmenlerine de malum olmuş. Güneş ısıtmış bir kere tesadüfen. Yüzmüşüz ,yürümüşüz senle ben tesadüfen. Bütün bu kargaşada senle .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar