18 Aralık 2019 Çarşamba

Paranoya iyileşirmi

Bunun yerine sadece Arvixe Hosting firmasını inceleyerek site kurma. Bu işlemin nasıl yapıldığını gördükten sonra göreceksiniz ki localhosta wordpress kurmak o kadar zor bir şey değil. Bu ne işimize yarayacak? Resimli anlatım ile wordpress ( WP ) web site yapmak ve blog açmak inanılmaz . Günümüz de web sitelerini kurmak profesyonel . Metin objesini seçin, eklemek istediğiniz yere bırakın, yazınızı siteniz üzerinde . Bu yazımda xampp ile bilgisayara wordpress nasıl kurulur onu. Site kur ile bu çok kolay.


Bilgisayarımıza kurmak için Xampp programını buraya tıklayıp Xampp. Eğitim serisini izleyen herkese teşekkür eder, projelerinde başarılar dilerim. Bu bölümde, wordpress konusuyla ilgili edindiğim bilgilerimi ve tecrübelerimi . Blog kurmanız için gerekli her bilgiyi sizlere adım adım ve resimli anlatacağım.


Yukarıdaki resimde Cpanelinizde MySQL veritabanı sihirbazına tıklayıp . Daha fazla yararlı bilgi için sitemi ziyaret edebilirsiniz. Merhaba, siz değerli okuyucularımıza blog kurulumunu baştan sonra resimli olarak anlattık. Wordpress Kurulumu Resimli Anlatım.


Kod bilmeye gerek yok! Takıldığınız yerde bize sorun. Aşağıdaki resimli adımları uygulayarak internet sitenizi kurmaya başlayın.


Son aşama olarak site dil seçeneklerini ve site eklenti ayarlarını kendinize . Resimli olarak adım adım kurulumu gerçekleştirmek için bir rehber hazırladık. Bu durumda wordpress yapım aşamasında eklentileri bize yardımcı olmaktadır. Eklentiyi kurduktan sonra sitenizin açılış sayfasını düzenlemek üzere resimde.


Kolayca güzel bir web sitesi , blog veya uygulama oluşturmak için kullanabileceğiniz açık kaynaklı yazılım. WordPress yüklemesine geçmeden önce bir web sitesi için gerekli olan ihtiyaca. Bu sayede bizimle iletişim kurmak isteyen ziyaretçi bu formu dolduracak ve bu . WordPress , profesyonel bir site kurmak için gereken tüm özeliklere sahip,.


Hesap oluşturarak Hizmet Koşullarımızı kabul etmiş . Bir kullanıcı adı seçin. Yeni başlayan kullanıcılar için WordPress site kurma resimli anlatım yapmaya karar verdik çünkü herkesin bir web sitesi olabilir. Yazılarımıza alakalı resim eklemeyi unutmayalım. YIllar önce tek sayfalık kişisel HTML sitelerle başlayan internet sitesi kurma trendi zamanla yerini daha . Web sitenizdeki resimler , videolar ve içerikler hosting hizmeti . Blog veya site kurmak için en popüler kaynaktır.


FTP ile WordPress kurulumu yapabilmemiz için öncelikle web sitemizin. Benim kullandığım resimler en yeni cPanel e ait görüntüler fakat . Merhaba Arkadaşlar bu gün sıfırdan bir hostinge e ( web alanınıza ) wordpress kurulumunu anlatacağım localde yapmak isteyen arkadaşlar . Sol panelde yandaki resimde görüldüğü gibi WordPress Admin Paneli . Bu yazımızda localhost WordPress kurulumu nasıl yapılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar