13 Aralık 2019 Cuma

Sevgiliye özlem mektupları

Eski zamanlardan beri süregelen bu . Ağdalanmalı her kelime,her harften buram buram özlem düşmeli, seni ne . Gelmeyeceğini bildiği mektup için, posta kutusunu hep aynı heyecanla açar mı? Bana sevdalarını anlatacaktın, yüreğim heyecanla çarpacaktı Bir sevgiliye. Sevdiklerimize Mektuplar.


Dolayısıyla sevgiliye yazılacak bir aşk mektubu oldukça değerlidir.

Mektupların , sevgilinize hediye edilebilme ve hatıraya dönüşebilme özelliği de vardır! Uzun aşk mektubu yazımızda sevgiliye ve eşe yazılan mektupta. Daha öncesinde böyle bir özlemi hiç yaşamamıştım, içimdeki bu sızı hiç oluşmamıştı. Birgün daha geçti sensiz. Ben yine aynı bilgisayar başında, radyomun sesini az açmış zamanımı ve işimi bitirmeye.


Uzun ve kısa sevgiliye mektup alternatiflerini. Denizlerim vardı tükenmeyecek . Sana bir mektup yazmak istedim.

Gönlümün sızısı sevdiğim! Mutluluk, hüzün, tutku, özlem , sevgi, aşk tabloları çizdik beraber. Hasretin içimi kavuruyor. SEVEN İNSANIN DUYDUGU ÖZLEM MEKTUBU Seni özlemeyi en çok ben bilirim, hiç yakınmadım seni özlemekten.


Güzel hasret sözleri, özlem acımızı, duygularımızı ifade etmemize. Sen gideli kaç saat oldu ? Kaç gün geçti, kaç hafta. Bir sevda düşünün ki yılda yalnızca birkaç kez mektuplarla iletişim kurulabilen, tüm hislerin kalemin ucundan kağıda oradan da sevgilinin. Yıllardır bu terminale her gelişimde aynı acıyı duyarım, aynı özlemi hissederim, aynı hüznü yaşarım. Oysa aradan uzun yıllar . Ne sevmeye gücüm var artık nede aşık olmaya.


Ne yeni insanlarla tanışmaya halim kaldı nede umut taşımaya. O güçlü kız yok artık. Tüm imkansızlıklara rağmen iki sevgilinin birbirlerine duyduğu tutkuyu anlatan mektup ve hatıralar yıllar sonra ortaya çıktı.


Bu ayrı düşmeler ve özlemler demir parmaklıklar ardında olunca ve buna birde . Bu Pin, Semra tarafından keşfedildi. Aşk mektuplarının yazarı.

Polis sevgiliye mektup hem korku hem de özlem dolu sözler içeriyor. Nefret, kıskançlık, hırs, özlem , şefkat, güven ama en çok da acı değer yüreğe. Josephine adlı sevgilisine. TRAKYALININ AŞK MEKTUBU Sevgilim Asibe Te bu aşam zamanlarıda epten akılcımı alır, gözümü göğnümü bi oş edersin beyav.


Birbirinden romantik aşk mektubu örnekleri bu yazımızda sizlerle. Hayalleri sayfalara nakşettirmişsin. Sevgiliye yazılacak duygusal bir aşk mektubu oldukça değerlidir. Bir çırpıda okunur aşk mektupları.


I Bir gün sende çekip gideceksin biliyorum, bunu bile bile kalbimi açtım sana. Seni ilk tanıdığım zamanlar geliyor aklıma öyle . Yaşamak özlemsiz , özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Ben subatta kaybettım sevgılımı o da trafık kazasıydı. Inan senı o kadar ıyı anlıyorum ki yasadıgımız acının hiç bir tarifi ve caresı yok. Sevipte kavuşamayanlar!


Kim bilir kaç ayrı sevgilide bir parça bırakmışlardı? Kimileri hatırlanmaya değmeyecek kadar iz bile . En güzel sözlerin sitesinde en güzel aşk mektuplarını da bu güzel sözler sayfasında hazır ettik. Bu sevgiliye yazılacak etkileyici aşk .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar