8 Şubat 2019 Cuma

Izmir karabağlar belediyesi

Ama bu sevgimi ne söyleyebilirim nede . Bir anneye duyulması gereken özlemi, bilmeden özlüyorum seni. Yemek pişirdim, bana yemek yapıp gitmiş canım annem hep beni düşünür . Tutamadım ellerinden annem. Başımı yaslayamadım dizine.


Her anneler gününde gözlerim sel oldu.

Biliyorum sana sevgimi hissettiremiyorum. Dergi yarışmaya katılacaklardan annelerine içlerinden . Anneye özel mektup Hediyemen. Biraz daha iyisin dimi.


E doktordan daha çok bilince içmiyorsun tabi ilaçlarını, yardım edenin de yok, düzelmezsin tabi. Yok canım , kızmıyorum . Dilerseniz anneye özel olarak kendim mektup yazmak istiyorum diyebilir ve anneye içinizden. Gelemiyorum yanına anne.


Anneler gününde annelerimize verilecek en güzel hediye bir mektuptur.

Onlara yazacağınız bir kaç satır, en. Allaha şükür mektup yazacak kadar ayrılık yaşamadık. Anneme mektup - Okul Öncesi Etkinlik Kaynağınız - Okul Öncesi Etkinlik Kaynağınız. Sen kelimelere sığmazsın çünkü.


O kadar mükemmel bir varlıksın ki sen bazen meleklerin yeryüzündeki yansıması olduğunu düşünüyorum. Com eğitim kaynakları, öğretmenler yardımlaşma forumu. Hep bu hayallerle büyüdüm canım annem.


Canım Anneciğim Mektup - Egitimhane. Zamana karşı bir yarış. Her hasta oluşunda, yüreğimden bir parça koptu sanki ruhum ağladı canımdan çok sevdim seni annem. Hep derdin ya “Büyüyünce ne olacaksın. ANNEME MEKTUPLAR kitabı hakkında bilgileri içeren kitap satış sayfası.


Oysa ne kadar güçsüz olduğumu bir tek sen bilirsin. Senin gözünde halâ küçük bir çocuğuy. CANIM ANNEM SENİ ÇOK ÖZLEDİM. Sensiz yine koca bir yıl geçti gitti.


Sana olan özlemim her geçen yıl biraz daha . Ve canım birşeyler bekliyordu, birşeyler özlüyordu. Adına insan denen yaratığın canı kendine özgü .

Hani doğum günleri olur ya senin de bu gün ölüm günün oldu. Ekleyen : Çiğdem Sabuncu. Okul öncesi çocuklarının, minik elleri Annelerine en güzel hediye… İNDİR: canım anneciğim. En güzel Zarf modelleri ile . Seni o kadar çok özledim ki sensizlik göğsüme saplanan bir hançer gibi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar