5 Nisan 2017 Çarşamba

Redd mutlu olmak için akor

Kanalıma abone olmak için tıklayın. Etiketler: , , mutlu olmak icin akor , redd akor , , redd mutlu olmak icin akor , , , , , redd mutlu, mutlu akor. Zorluk: Kolay Versiyon: İçerik: Akor. Sanatçıya Ait Diğer Gitar Akor ve Tabları. BOB MARLEY – DONT WORRY BE HAPPY.


GRUP SEKSENDÖRT – HAYIR OLAMAZ. Redd – Aşk Bu Kadar Zor Mu. REDD – MUTLU OLMAK İÇİN. Akor , akorlar , Yerli ve yabancı gitar akorları, tablar,Bass Tab,Guitar Pro. M harfi ile başlayan akor ve notalar.


Akorların gösterimini anlamadıysanız akor gösterimi başlıklı yazıyı okuyunuz. Mobil ekranlarda yazı. Unutamadım unutamadım ne olur anla beni. Kal gittiğin yerde mutlu ol ). Ha ha ha hayrola ne oldu.


Karnım yalanlarına doydu. Artık yok benim için. Yeni versiyonda yapılan değişiklikler. Gitar Dersleri - Bare Akorlar Nasıl basılır? Hayat bir pencere gelen baktı geçti olan oldu çim adamımda asi geldi.


Mutlu musun ellerin yanında Düşünmek çok acı seni bir başkasıyla Ne oldu söyle . Cover çalışmamı beğendiyseniz Abone Olarak destek olabilirsiniz. Ne Mutlu Bilgi İçin Bilgece Yaşayanlara. Tam mutlu olurum burda derken. SENİN SAYENDE GİTAR CALA BİLECEĞİM EN İNAMİM DAHA FAZLA OLDU. Sizlere ufakta olsa birsey katabiliyorsam ne mutlu gerçekten cok mutlu oldum.


Sen Sen Ol Kimse Olma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar