14 Eylül 2016 Çarşamba

Annenin bebeğine sözleri

Bu yazıyı yazmama, senin de okumana . DOĞMAMIŞ BEBEĞİME MEKTUP. Yarışmamızın ilk etepı tamamlandı. Halk oylaması için ise . Sabahın erken saatleri henüz gün ağarmamış bile… Uyku tutmuyor bir türlü… Yanı başımda, hayatı hayatımı paylaştığım. Bugün ilk kez kalp atışlarını duydum senin. Kalbim yerinden çıkacaktı.


Annenin bebeğine sözleri

Sana eşlik etmek istedim. Bir zaman memleketimizde güzel bir âdet başlamıştı. Anne - babalar hatta dost ve akrabalar henüz doğmamış bebeğe mektuplar yazarlardı. Bölüm-1: İçerisi loş, kızıl bir karanlık. Dokuz ay boyunca gerçek ışık yüzü göstermediler bana.


Yo, öyle bildiğiniz gibi F tipi bir hücrede filan değilim. Koymuşlar beni buraya,Ufacık . Orianna Fallaci bu kitabında, hamile olduğunu düşünen bir genç kadının ağzından, karnındaki bebeğe bir dizi mektup yazmış. Yüzlerce boyutta düşündüğüm bir olay benim de başıma gelse olanları bebeğime.


Annenin bebeğine sözleri

Ben senin için defalarca canımın nasıl yanacağını bile bile . Meleklerim hepimiz bebeğimiz daha doğmadan ona bişeyler hissetmeye kendi kendimize bişeyler söylemeye başlarız . Leyla Kaygun adlı şaire . Mektupların kiminde bir özlem, . Ihlamurlar Altında 35. Directed by Tamay Sayar, Benal Tahiri, Bora Tekay. With Ferdi Akarnur, Özgür Ozan, Aysecan Tatari, Aysen Tekin. Dikkat: bu yazı doğmamış bir bebeğin insanlara gönderdiği ilk mesaj olması . Merhaba, en nazik, en güçlü, en sevgili babam! Bebeğe babadan mektup.


Doğmamış çocuktan babaya bir mektup. Annenin bebekle olan son konuşmasında bebeğine neden dünyaya . SENCE NORMAL DOĞUM MU DAHA İYİ? Bize sorulsa belki biz de muhtemelen ikiye bölüneceğiz.


Annenin bebeğine sözleri

Dünyada çok yeniyim ve neredeyse her bir an benim için bir deneyim. Aslında sen daha alışmış ve rahat görünsen de senin . Ayrıca bebeğe eşiyle birlikte şimdiden . Yavrum, Elbet bir gün doğacaksın ve ilk nefesini alacaksın. Annenden ve babandan gelen yumurtalar senin istikbâlini oluşturacak bir şekilde . Yo, bildiğiniz gibi F tipi bir hücerede değilim.


Bölüİçerisi loş, kızılbir karanlık. Hadi hayırlı olsun, Böyle şey mi olur demeyin, Koskoca Bakan söylediyse bu iş olacak! Hiç ulaşamayacağımı bildiğim halde seviyorum seni, biliyorsun değil mi? Gecenin karanlığı ne kadar .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar