16 Ağustos 2016 Salı

Dominos sms iptal

Dominos Pizza SMS lere son ver yeter artık. Sonundaki kodu biryere gonderiyordun numarani bulup iptal. DIGITURK, FATMA SAHIN, oranlar, partnerajans, partner, DOMINOS. Yemeksepeti ne rica edilir. Genel merkez aranız rica edilir.


Adım adım bunları uygu. Sözleşmeyi okudum kabul ediyorum. E-posta ve SMS bildirimlerinden haberdar olmak istiyorum. SM Hesabınla Bağlan : KULLANIM ŞARTLARI.


Kart bilgilerinizi hatırlamıyorsanız veya kayıtlı kart bilgileriniz iptal olduysa, . Selfy dünyasına dair sıkça sorulan soruların yanıtlarını görmek için tıkla! Velev SMS göndererek ya da tweet atarak bile pizza söylemek mümkündü. PizzaLazza online pizza sipariş sayfası. Hem sipariş verebilir, hem de size en yakın restoranların bilgilerine ulaşabilirsiniz.


Sed licutEcclelia subjectaefl Chriflo, ¡¡38: mulieres vms sms in ommbus.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar