25 Mayıs 2016 Çarşamba

Ege üniversitesi psikiyatri

Hep senin yanında olmak istiyorum iki gözüm Yanımda olmanı benden başka kimseyi sevmemeni istiyorum ☺️ İlle de sen ol Hep sen ol. Bil ki sevgilim , daha çoooook yıllar gelecek ve benim sana olan sevgim, saygım , aşkım, hayranlığım. Yeni yılda bir tek seni istiyorum ben, hep yanımda ol.


Ege üniversitesi psikiyatri

Cennet bile çekilmez sensiz ah ben. Herkes düşman, herkes riyakar Bir tek sen kaldın yanımda Hani . Ellerin hep benimle, ellerimle birlikte. Sev, sevmek ölümüne sevgilim , sevmek ölüm yerine.


Sen sadece yanımda kal sevgilim. Herşey yalan,herkes sahtekâr. Giden gitti,kalan hep bin . Her anımda sen yanımda ol yeter. Benim bütün her şeyim sensin sevgilim. Ne varsa aşka dair her birini sende tattım ben sevgilim , sende buldum.


Ege üniversitesi psikiyatri

Hep üçüncüleri soktuk ve şimdi etrafımızda binlerce yabancı kişiyle . Hep yanımda ol , bırakma beni. Günaydın sevgilim bizim için hep günaydın. Ben hep yanımda ol istemiştim, seni böyle karşımda görmek istememiştim.


Varlığın sevgilim , varlığın en büyük dua sebebim. Kalbin gibi kalplerde ol hep. Sen ki benim Sevgilim ,Sevdiğim ,Sevgi verenim.


Ege üniversitesi psikiyatri

Olsan şimdi yanımda öpsem seni doyasıya,bağırsam mutlu yıllarımıza diye . Her şeye rağmen yanımda olduğunu bildiğim an yaşadığımı hissediyorum. Ben ağlarken de gülerken de hep sen yanımda ol. Neyse neyse tamam Sevgilim çok konuştum gece gece farkındayım napayım Çalan En güzel şarkı da ve Senin. Düştüğümde hep yanımda ol sevgilim. Sonra sen düş ve ben sana elimi uzatmayayım.


Yüreğimle kaldırayım seni. Afficher les commentaires . Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam hep yanımda ol ki sana sensizliğin ölüm demek olduğunu . Yıllarca da yanımda olur musun? Biliyorum yıllarca yanımda olacaksın. Hep … güneşim ol , sonsuzum ol , mutluluğum ol.


Sen ol , hep ol , benimle ol. Elimi uzatıp dokunabiliyorum sana. Ne büyük mutluluk bu. Bir var, bir yok değil, hep yanımda ol. Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Aşk Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Sitemizin tüm sözlerini. Her şey seninle başladı sevgilim ve seninle son bulacak. Yeter ki sen yanımda ol …. Ayımız kutlu olsun sevgilim , seni çok seviyorum.


Ege üniversitesi psikiyatri

Sana olan aşkım, gökyüzündeki yıldızlardan daha fazla sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar