21 Şubat 2016 Pazar

4 Haneli numaralara mesaj gönderemiyorum

Samsung Mobil Cihaz için SSS. Marshmallow) cihazdan haneli numaralara nasıl mesaj gönderilir? Bu telefonlarda servis mesajı gönderirken ücrete tabi tutulacağına dair uyarı mesajı.


Düzelttiğim halde mesaj gönderemiyorum neden olabilir. Jtelefonumdan haneli numaralara mesaj gönderemiyorum mesela vodafone internetimi .

Bu engeli nasıl kaldırırım? SMS atamıyor musunuz? Herkese merhabalar dostlar bu videomda sizlere haneli numaralara mesaj gönderme sorununa çözüm. Huawei hakkında şikayet . Android Anroid Android. Haneli Numaralara Mesaj Gönderemiyorum.


Merhaba xiaomi mikullanicisiyim 4haneli sms gönderemiyorum yardımcı . Nougat) sürümüne sahip cihazımdan dört haneli numaralara mesaj gönderemiyorum.

Daima İzin Ver seçeneğini seçmeniz durumunda dört haneli numaralara SMS. Ekranın sağ üst bölümünde bulunan Seçenekler (üç nokta) simgesine dokunun. Bunun için Premium metin. Cep telefondan kısa numaralara mesaj gönderemiyorum veya telefondan haneli numaralara mesaj gitmiyor sorunu varsa ve gönderilemedi . Vodafone kullanıcısıyım.


Telefondan haneli numaralara mesaj gitmiyor veya gönderemiyor , yollayamama tarzındaki tüm sorunların nasıl giderileceğini yazımızda konu . Beğenmeyi ve Abone olmayı Unutmayın! Sorunlarınız için bana yorumlardan ulaşabilirsiniz. Mesaj gönderirken bir uyarı görüyorsanız veya mesaj gönderip alamıyorsanız ne.


General Mobile Discovery serisinde çok karşılaşılan servis numaralarına sms atma sorunu ilk defa haneli bir numaraya mesaj atarken ücretlendirileceği . Başlıkta belirttiğim gibi formatlamama rağmet durum aynı. Merhaba, Zannedersem Yurtdışında olduğumdan ötürü Turkcell hattımdan haneli bi numaraya meaaj gönderemiyorum. Ve yine zannedersem illa kendi . Dört haneli numaralara mesaj atamıyor musunuz?


Mesajlaşma uygulamasında mesajlar için metin yazı tipi büyüklüğünü daha büyük olarak değiştirebilirsiniz. Bu size nerede sorun yaşatabiliyor.

Kesin çözüm sunulmuştur. Rakamlı Numaralara SMS . Eğer yanlışlıkla seçimimi hatırla ve gönderme yi seçtiyseniz bir daha bu numaralara mesaj atamazsınız. Bu sorun kendiliğinden oluşabilmektedir. Giriş ekranında, öğesine dokunun, ardından İletiler öğesini bulup dokunun. Kime alanına kişi adı veya mobil cihaz numarası girin.


Merhaba ben galaxy skullanıcısıyım telefonumun android sürümü 4. Portland Protests: Arrested After Groups Clash With Police . Sms atarken kesinlikle gönderme butonuna bastım. Mesaj seçeneğini seçin ve veriyi sil seçeneğini kullanarak sms uygulamasını sıfırlayın. Sorun düzelcek smsleriniz silinecektir.


Operatörlerin haneli . Mesaj bildirimi ayarlarını değiştirmek için. Ana ekran konumundan Icn sony home apptray normal öğesine ve sonra da Icn sony app messaging öğesine .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar