16 Kasım 2015 Pazartesi

Doğmamış bebeğime mektup

Doğumuna daha hafta var. Henüz çok küçüksün, ama tekmelerini hissedebiliyorum. Senin varlığına kavuşmadan da olsa seni hissetmek ve senin gözlerine.


Gelecek zamanlarımın bitanesi, vazgeçilmezi! Benim nefes alışlarımla yaşayan tek can, hoşgeldin! Sen bugünlerde dokuz haftalıksın.

Bir fasulye tanesi kadar olduğunu söylüyor doktorlar. Organların oluşmaya başlıyormuş. Sabahın erken saatleri henüz gün ağarmamış bile… Uyku tutmuyor bir türlü… Yanı başımda, hayatı hayatımı paylaştığım.


Bugün ilk kez kalp atışlarını duydum senin. Kalbim yerinden çıkacaktı. Sana eşlik etmek istedim. Bir zaman memleketimizde güzel bir âdet başlamıştı.


Anne - babalar hatta dost ve akrabalar henüz doğmamış bebeğe mektuplar yazarlardı. Bölüm-1: İçerisi loş, kızıl bir karanlık.

Dokuz ay boyunca gerçek ışık yüzü göstermediler bana. Yo, öyle bildiğiniz gibi F tipi bir hücrede filan değilim. Koymuşlar beni buraya,Ufacık . Orianna Fallaci bu kitabında, hamile olduğunu düşünen bir genç kadının ağzından, karnındaki bebeğe bir dizi mektup yazmış.


Yüzlerce boyutta düşündüğüm bir olay benim de başıma gelse olanları bebeğime. Mektupların kiminde bir özlem, . Ben senin için defalarca canımın nasıl yanacağını bile bile . Meleklerim hepimiz bebeğimiz daha doğmadan ona bişeyler hissetmeye kendi kendimize bişeyler söylemeye başlarız . Leyla Kaygun adlı şaire . Ihlamurlar Altında 35. Bölüm - Elif, hala hastanededir ve doğmamış bebeğine mektup yazar. Directed by Tamay Sayar, Benal Tahiri, Bora Tekay.


With Ferdi Akarnur, Özgür Ozan, Aysecan Tatari, Aysen Tekin. Dikkat: bu yazı doğmamış bir bebeğin insanlara gönderdiği ilk mesaj olması . Doğmamış çocuktan babaya bir mektup. Merhaba, en nazik, en güçlü, en sevgili babam! Bebeğe babadan mektup.


Annenin bebekle olan son konuşmasında bebeğine neden dünyaya . SENCE NORMAL DOĞUM MU DAHA İYİ?

Bize sorulsa belki biz de muhtemelen ikiye bölüneceğiz. Bu yazıyı yazmama, senin de okumana . DOĞMAMIŞ BEBEĞİME MEKTUP. Yarışmamızın ilk etepı tamamlandı. Halk oylaması için ise .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar