28 Ocak 2021 Perşembe

Yeni başlangıç tumblr

Bakmayın hüzünlü şeyler yazdığıma. Daha önce hiç namaz kılmamış bir insana başlangıç için tavsiyeniz ne olur? Bir hafıza kaybı yaşayıp yeniden başlangıç yapmak istiyorum.


Dedin ya Yardım için sen yardım için gördün beni bense seni yeni bir başlangıç. Kendimi sevdim en başta.

Mutlu olmayı öğrendim. Bazen öle boş boş bakarım etrafa sonra söylemek istediğim sözler kalır boğazımda. Susmak yok bu sefer konuşacağım. Her mevsim iyidir, hoştur, güzeldir.


Bu aralar pek cesaretsiz biraz da yaşamaktan yorgun. Hayatı uçlarda yaşayan biri. Bu Pin, Sevgi Yalgın tarafından keşfedildi.

Vazgeçtim acılarımdan. Bakıp bakıp gülüyorum neler yaptığıma. Burayı dokuzuncu sınıfın yarısındayken açmıştım. Kullanıcı ismim o zaman “ kadikoyuseverim” idi. Geçmişi özlersin elbet.


Geride kalanlar bir kapıkolu gibi asılır ceketinden . Sabahattin Ali- Eskiyi unutabilmek için yeni. Bu kitapta, kitle iletişim kuramlarına yönelik egemen ve eleştirel bakış açıları bütünlüklü bir şekilde . Tarihimizde pek çok örneği bulunan, bugün de gayet olağan bir şekilde sürüp giden linçler silsilesi, . Read BAŞLANGIÇ from the story TUMBLR SÖZLER by erkan5(ERKAN GÜRBÜZ) with reads. Hiç kimse geçmişe gidip yeni bir başlangıç yaratamaz, ama herkes bugünden başlayıp yeni bir son oluşturabilir. Gezi Parkı direnişinin başlangıcında geleneksel medyanın konu ile ilgili haber . Tumblr , hareketi insanileştirmiştir.


Beşiktaş Teknik Direktörü Abdullah Avcı derbi zaferiyle kabustan uyandı, adeta yeni bir döneme başlangıç yaptı. Hemen hemen dünyadaki herkes için bir coşku kaynağı olan yeni yıl başlangıcı insanların en mutlu şekilde geçirmeyi amaçladıkları bir gün .

Siparişlerde yeni kullanıcı kuponu US $4. Turkcell Superonline hayatında yeni başlangıç yapmaya hazırlanmakta olan . Kalkın, taze bir başlangıç yapın ve parlayan fırsatları yakalayın. Her sabah yeni bir başlangıç , yeni bir fırsat, yeni bir umuttur. Artık yeni baştan olmaz. Her zaman gülümsemeyle tanışalım, çünkü gülümseme sevginin başlangıcıdır.


Microsoft Windows ile. Günümüzde özellikle sosyal medya hesaplarımızda sıkça paylaştığımız bir konu da güzel sözler. Akla gelebilecek hemen hemen her konuda . Birbirlerini gruplara ayırıp kötüleyenlere inat ben anlatıp savunmak istedim!


Bir kitap, bilginin de bilgeliğinde başlangıcı oluyor. Başlangıç olarak benim de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar