30 Aralık 2020 Çarşamba

Yenimahalle halk eğitim kursları

Yenimahalle halk eğitim kursları

MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI. Kurs ‎: ‎Kurs Yeri Geleneksel El Nakışları ‎: ‎Merkez Diksiyon ‎: ‎Migros Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçisi ‎: ‎Merkez halkegitime. Talep olduğu ve hoca temin edildiği takdirde diğer kurslarda açılabilir. Halk Eğitimi Merkezi.


BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI - MESLEK EDİNDİRME KURSLARI. BATIKENT TOPLUM MERKEZİ kaydının bulunduğu kategori Güzel Sanatlar Kursları. SIFIR ATIK PROJESİ FARKINDALIK EĞİTİMİ. Oryantasyon kurslarına ait belgeler . Kurslar hergün yenilenmekte olup tarihi geçmiş kurs ilanı bulunmamaktadır.


Kampanyanın açıklandığı son bir aylık süreçte kurslara başvuranların sayısı 2bini . Kategori: Güzel Sanatlar Kursları. Sadece haftalık bir kurs hayatınızı değiştirebilir. Kurslarına Kayıt-Kabul İşlemlerinin Yapılması Yaygın Eğitim Kurs Belgesini . Zaten ilerleyen yaşlar için olan kurslar halk eğitim tarafından . Destekleme ve Yetiştirme kursları kapsamında açılacak olan Üniversite Sınavlarına. Yetişkinler ve Çocuklar Resim Kursu Yıl . SÜRE: Aylık Kurslar. Yenimahalle Belediyesi Yenimek kursları sembolik bir ücret ile eğitim verdiği . Adeta bir halk üniversitesi… 327.


Yenimahalle halk eğitim kursları

Sağlıklı yaşam için, hayat . Ana Sayfa İş Arayan Kurs ve Programlar Girişimcilik Eğitim Programları. Eğitim programı bitiminde, katılımcılara Girişimcilik Eğitimi Katılım Belgesi verilmektedir. YENİMAHALLE ALFA AKADEMİ, ANTAKYA KİŞİSEL GELİŞİM KURSU.


ANTALYA PEGEM AKADEMİ, ARAKLI HALK EĞİTİM MERKEZİ, ARDAHAN AÇI . Bugüne kadar eğitim , kültür, sanat, bilim ve daha birçok alanda yaptığımız hizmetler ilçemizin yaşam kalitesini artırdı. Yeni yeşil alanlar, istihdam imkânları,.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar