26 Eylül 2019 Perşembe

Metin2 tr açılmıyor

Tüm sürücüler kurulu ve güncel. Yardımcı olur musunuz? Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim. Varlığım Türk varlığına armağan olsun.


Videodaki yanlış konuşmalarım için kusura bakmayın biraz heyecanlandım. Umarım işinize yarar. MetinGameforge launcher hatası. Arkadaşlar metinaçılmıyor kendi sitesinden indirdim 99. Cheat Blocker 1e kadar doluyor.


Client daha siyah ekrandayken kapanıyor ve bu işlem ardı ardına tekrarlanıyor. Hezan2-Games diye bir metinpvp oyun indirdim tüm yüklemeleri yaptım başlata bastım yükleniyor ama açılmıyor. Bu sunucuda yeni karakter açılmasına izin verilmeyecektir. There is an issue with your account. Please sign in to your account for further details.


If you need assistance, please contact us. Türkiye`nin en eski metinserverı Mmomtve M2- tr `nin birleşmesiyle ortaya. Lütfen Tek Seferlik tüm hesapların açılmasını rica ediyoruz.


Ve KÜFÜR VE HİLEDEN SINIRSIZ . Bu hata bir kaç kişinin basına gelmistir. Bir zamanlar bendede vardı. Fakat uzun bir uğraştan sonra bir çözüm yolu buldum. Biraz geç oldu bu cevap ama metinsitelerinde çoğunlukla token açığı ve reChaptha hatası olur aslında siz kodu doğruda girseniz kabul . En son xayL tarafından . Fakat oyun açılmadan bu hata alınıyorsa yani oyun hiç açılmıyorsa.


Merhaba sevgili oyuncular birleşim başlamış ve devam ediyor olmakla birlikte şuana kadar 2tane hesap taşınmış durumda ve 4tane sırada bekleyen b. Bilgisayarınızda yüklü olan bir metinklasorunu içine kopyalanarak çalıştırılır. Minipack kuruyorsanız ve oyununuz açılmıyorsa full client kurarak deneyiniz. METİNGAMEFORGE LAUNCHER . VslikNefer vsliknefer2.


Oyunu indiren kişiler. VSLİK PVP SERVER, wslik sw, metin2. SALTANAT OYUN BILISIM TEKNOLOJILERI YAY. Discord Sunucumuz: discord.


Jzk metinpvp, metin2tr , metinturkey metinws, metinistiridye bugu, metinmobil, metinturkey, metinaçılmıyor , . Merhaba arkadaşlar bugün metintr turkey de ticaret camı ile para kasma yaptık. KanalıBuraları okuyan çok az olur, okuyup görenleri yorumlara bekliyorum. DreamFancy ve M2Bob Hile Kurulumu to MP3.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar