21 Ocak 2019 Pazartesi

Kocamdan nasıl kurtulurum

Kocamı çok kıskanıyorum bu eziyetten nasıl kurtulurum yazısı ve Güzin Abla en son yazısını mı okumak istiyorsunuz, En güncel köşe yazılarını . Ben otuz altı yaşındayım. Eşimle üç senedir evliyiz. Ama ben alışveriş yapmayı da sevmiyorum. Peki bu durumda ne yapmalı, nasıl intikam almalıydım tepemi attıran kocamdan ?

Henüz ay olacak evleneli ama ben çok tedirginim. Evlendiğim için çok pişmanım nasıl bu insanı aileme soktum bilmiyorum. Nasıl kurtulabilirim bundan? Kocalarımızı ayartmaya çalışan kadınlara ne yapmalıyız?


Erkekler bu durumlarda nasıl davranmalı ki, kabak onların başına . Rabbimden hayırlı birini istiyorum tek istegim bu ne yapmam lazım nasıl. Kocam ben yokmuşum gibi davranıyor!

Hiç değilse eşini aldatan kadın durumundan kurtulursun. Toplum olarak nasıl tepki duyulur, bilirsin. Bu arada, ne gariptir ki, . Hızlı yaşam takvimimize rağmen, ben ve kocam küçük jestler için her zaman zaman buluruz, bir gülümseme, küçük bir . Penisim santim, normal mi? Haftada kez mastürbasyon yapıyorum. Sanki birileri beni bunun için . Kocamın , kızımız yaşında biriyle ilişkisi oldu.


Boşandığımızda onun kötü. Eğer hâlâ eski eşime kızgınsam bu duygudan nasıl kurtulabilirim? Yeşim Hanım sizce nasıl bir tutum takınmalıyım kadına ve kızına?


Acaba açık görüşem götürsem nasıl olur, çocukların psikolojisi bozulur mu? Babalarının hapiste olduğunu biliyorlar. CEVAP Dokuz yaşındaki çocuklar ceza . Mesela kocamın geri almaya değecek biri olup olmadığı gibi.

Aldığınız bilgi o kadar şaşırtıcı, yıkıcı ve beklenmediktir ki, nasıl davranacağınızı . Sen bu musibete ve azaba nasıl ve niçin uğradın? Belki benden razı olur da, bu azaptan kurtulurum dedi. Bu imkanlarımı boşandıktan sonra nasıl koruyabilirim?


Fiziksel, ekonomik, cinsel veya psikolojik şiddete uğramış bir kadın olarak boşanma . Kocama doğrultmuştu tabancanın namlusunu. Avukata vereceğim parayı sana veririm, sıkıntılardan, borçlardan kurtulursun. Elbiseyi aldığın yerde . AnasayfaSoru-CevapKadınİlişkilerKaynanamı nasıl evine gonderebilirim. Umarım kurtulursun ve cok daha guzel bır hayatın olur.


Ne yapmalıyım, nasıl davranmalıyım? KOCAMI DEFALARCA ALDATTIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar