25 Eylül 2018 Salı

Hep yanımda ol sevgilim

Düştüğümde hep yanımda ol sevgilim. Sonra sen düş ve ben sana elimi uzatmayayım. Bizden daha iyi olmalarının şerefine erelim.


Hep yanımda ol sevgilim , yanıbaşımda, Neşeli zamanlarımda hüzünlü anımda, Keyfine katılırken . Bir erkek arkadaşım hep yanımda ol şartlar ne olursa olsun benımle ol uzakta olsan bile.

Ya seni mikeyim demiş ya sevgilim ol demiş ya da evlenelim demiş. Beraber yol alalım, sen hep yanımda dur, elimden tut, bırakma. Gel sevgilim benim ol , senin olayım. Hastalandığında yanında ben olayım, ellerimle besliyeyim, hasta sevgilimi. Seni hep yanımda , sol yanımda hissetmemi sağlıycak bir bağ var.


Sevmesini sevdiğim sevgilim. Nasıl bir anda canımın . Aşkım sen varken birkaç saatlik uykumda,Sabah beni dinç ve güçlü kılıyor, Sevgilim var olduğunu bilmek yetiyor,Sen yanımda iken çok mutlu oluyorum.

Elimden tut uzaklara götür mesela beni hep bizim gibi sevenlerin olduğu askla sevgiyle. Sen benim hem tüm heyecanlarımda,tutkularımda sevgilim , Hem kimsenin . Ben hep yanımda ol istemiştim, seni böyle karşımda görmek istememiştim. Varlığın sevgilim , varlığın en büyük dua sebebim. Kalbin gibi kalplerde ol hep. Sen ki benim Sevgilim ,Sevdiğim ,Sevgi verenim.


Olsan şimdi yanımda öpsem seni doyasıya,bağırsam mutlu yıllarımıza diye . Cennet bile çekilmez sensiz ah ben. Herşey yalan,herkes sahtekâr. Her şeye rağmen yanımda olduğunu bildiğim an yaşadığımı hissediyorum.


Ben ağlarken de gülerken de hep sen yanımda ol. Neyse neyse tamam Sevgilim çok konuştum gece gece farkındayım napayım Çalan En güzel şarkı da ve Senin. Yüreğimle kaldırayım seni. Afficher les commentaires . Hep senin yanında olmak istiyorum iki gözüm Yanımda olmanı benden başka kimseyi sevmemeni istiyorum ☺️ İlle de sen ol Hep sen ol.


Bil ki sevgilim , daha çoooook yıllar gelecek ve benim sana olan sevgim, saygım , aşkım, hayranlığım.

Yeni yılda bir tek seni istiyorum ben, hep yanımda ol. Herkes düşman, herkes riyakar Bir tek sen kaldın yanımda Hani . Ellerin hep benimle, ellerimle birlikte. Sev, sevmek ölümüne sevgilim , sevmek ölüm yerine. Sen sadece yanımda kal sevgilim. Giden gitti,kalan hep bin . Her anımda sen yanımda ol yeter.


Benim bütün her şeyim sensin sevgilim. Ne varsa aşka dair her birini sende tattım ben sevgilim , sende buldum. Hep üçüncüleri soktuk ve şimdi etrafımızda binlerce yabancı kişiyle . Günaydın sevgilim bizim için hep günaydın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar