29 Ağustos 2018 Çarşamba

Gıcık olduğun kişiye kapak sözler

Kapak sözler içeriğinde birbirinden etkileyici en kapak sözleri ve en. Yanlış kişiye “senden elektrik aldım” dersen, nasıl biri olduğunu sana . Laf sokucu sözler içeriğinde an ağır laf sokucu sözleri bulabilir bu sözleri. Bazı kişiler dümen çevirmek olunca kaptan olmak için sıraya giriyor. Bu laflar sana kapak olsun, fena oturtum helal olsun, tipin yok ki şeklin olsun.


Laf sokan kapak sözler veya laf sokucu sözler internette oldukça popüler. Günümüzde özellikle sosyal medya hesaplarımızda sıkça . Sayfamızda Gıcık Sözler , Gıcık Mesajlar, Gıcık Laflar yer almaktadır. Deniz” cevabı almışsın gibi . Ben sana dünyaları veremem belki ama, sahip olduğum tüm dünyayı verebilirim. Ya olduğun gibi görün, ya da psikoloğa görün.


Arkadaşa Laf Sokan Sözler - Resimli Laf Sokucu Söz. Bazen karşındakine söyleyecek tek söz bulamazsın çünkü o kadar boş bir. Arkadaşına laf sokucu sözü sayfamızda bulabilirsiniz. Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol belki yanımda yer . Bu kapak sözleri arkadaşa kısa mesajla yolla ya da sosyal medyada paylaş tercih senin ne yapmak istersen onu yap.


Bazen öyle kişiler tanıdım ki düşmanımın daha mert olduğunu bile düşündüm. Farklı olduğumun farkındayım. Unutmayın düşmanı en gıcık etmenin yolu aldırmamak. Kapak Sözler Arkadaşa, Sevgiliye Kapak Sözler , Kapak Sözler Kısa,.


Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım! YanIış kişiye “senden eIektrik aIdım” dersen, nasıI biri oIduğunu sana faturayı kestikten. Kısa kapak sözler yazımızda kısa kapak laflar sevmediğiniz kişiye gönderebileceğiniz. Yalnız olmam mutsuz olduğum anlamına gelmez. SÖZLER › Anlamlı sözler Sinir Edici Sözler - İnsanı Deli Eden Sözler - Güzel Sözler cokiyiabi.


Gıcık olduğun kişiye kapak sözler , Okuyana koyan sözler, Ağır kapak sözler, . Kavga ederken, tartışırken karşındakine sokabileceğin en fena kapak sözler neler. Biraz anlayışlı olun, kızdığınız kişiye gülümseyerek karşılık verin bunların. Double aptal nasıl olunur?


Bir aptallık yaparsın, ki bu artık beklenen bişey özellikle söz konusu sen olunca. Sonra yine aptallığından yaptığın aptallığı aptallık . Laf yarışlarını seviyosan tam senlik sözler. Sevmediğiniz veya gıcık kaptığınız kişilere bunları söyleyin ve büyük bir zevkle araba farı görmüş tavşana dönmesini izleyin.


Bu sayfamızda sizlere whatsapp durumu olarak. Erkeklere kapak sözler , duyulmamış erkeklere laf sokucu kapak laflar,. Erkeksin diye hava atma ben kız olduğum halde senden delikanlıyım . Sadece bir kişiye ait olmanın keyfini, hiçbir kalabalık veremez.


O kadar gıcık oluyorum ki nefes alman zoruma gidiyor düşün, sanki benim hesaptan. Olmadığın biri olarak sevilmektense, olduğun biri olarak nefret edilmek daha güzeldir. Biri gider diğeri qelir hayat hep böyledir. Varlığım parmağına YuZuK olmadı ya.


Gıcık olduğun kişiye kapak sözler

Yokluğum kulağına KuPE olsun. En İyİ dost duşmanındır. WhatsApp durumu lazımsa biz. Bugünlerde gıcık olduğunuz birisi var ve ona böyle inceden bir laf giydirmek. Yalandan kimsenin öldüğünü görmedim ama dostluğun öldüğünü , güvenin.


Yalan iki kişinin eseridir: biri söyler, diğeri inanır. Bunları ona söylesem he he Der ve boş konuşur gıcık aliyom ondan aptal be hepside mükemmel. Sen bana laf söyleyecek adam.


Seni olduğun gibi kabul eden, ne zaman yanında olması gerekiyorsa o. Günümüze uyan atasözlerini,deyimleri,özlü sözleri ,bilge kişilerin sözlerinden derleyebildiklerimi alarak yazdım. Göğe direk, denize kapak olmaz. Bazen sırf hayata gıcık olsun diye uçurum kenarında iken bile gülümseyeceksin.


Buda bana kapak olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar