31 Ağustos 2018 Cuma

Bitanem sözleri cengiz imren

Evlilik sadece seninle anlam kazanıyor Bir tanem. Güzel günler, önümüzde. Geri kalan, ömrümüzde. Güleceğiz, söz bir tanem.


Sevdiklerinizi en güzel , anlamlı, duygusal iyi yolculuk mesajları, sözleri ile uğurlamak. Bu sayfada sevdiğinizle paylaşmanız için hazırladığımız iltifat sözleri.

Gözlerine bakınca cenneti görüyorum bir tanem , güzel gözlerinden sen . BİTANEM , ben seni o kadar çok seviyorum ki konuşamadığımız her an, sesini duymadığım her an o kadar çok özlüyorum ki anlatamam çok kötü oluyorum be . Hayatımdan önemlisin,gözüm kadar değerlisin,sen benim herşeyimsin, BİRTANEM gözbebeğimsin. Dön Gel Bir Tanem Dön. AŞKIM,dillerden düşmeyen şarkım. Eşime sözler kısa yazımızda eşe güzel sözler , eşe etkileyici sözler ve bir birinde güzel. Ne olur yanımda ol sevdiğim, bir tanem canım eşim.


Aşkımın zirvesinde kimse.

Sadece sen ol istiyorum birtanem tek gerçeğim. OKULLARIN AÇILMASIYLA İLGİLİ KOMİK SÖZLER. Biraz duygusal ve romantik takılmak istiyorum diyorsan resimli güzel sözler mekanına buyur.


Sizler için resimli güzel sözler ve sevgiliye kısa aşk sözleri. En güzel aşk sözleri ,. Lütfun da hoş, kahrın da hoş bir tanem. Not: Sizlerden güzel aşk sözleri ve güzel aşk sözleri ile ilgili yorum bekliyoruz.


Sevdiğinize veya eşinize güzel sözler söyleyerek mutlu etmek istediğinizde, sevgiliye güzel. Ama sadık kalbimle seni canımdan bile çok sevebilirim bir tanem. Aşk seninle güzel birtanem sen benim ömrüme ömür katan nefesimsin.


Seni seviyorum sözleri yazımızda sevgiliye seni seviyorum yazıları kısa ve öz. Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler senin olsun. Acil bana canım bitanem en sevdiğim gibi aşk sözleri lazım? Denizin sıcak kumlarında en güzel hayallerini kur bir tanem. Tatil ile ilgili güzel sözler kategorisinde bulunmaktadır.


Manası büyük ama kendisi kısa aşk sözleri ile sevdiğinize güzel. Bak bir tanem sonbahar geldi yapraklar dökülmeye başladı.

Soğuk olur artık geceler üşüme. Hasret ile ilgili sözler , hasretle ilgili mesajlar kadar olamadın sevgili. Seni özledim seni özlemlerimle çağırıyorum birtanem.


Birgün beni unutursan Senin için ölecek kadar sevdigimi unutma bitanem. Sözler ile ilgili diger sozler 1. Yatağını gül yapraklarıyla, rüyalarını papatyalarla süsledim, üzerini sevgimle örttüm… Tüm kâbuslarını da ben aldım ki sen rahat uyu bir tanem. Nasıl ki Dolunay gece boyunca gökyüzünde kalır.


Bende senin ayın olup ömrüm boyunca senin kalacağım bir tanem. Bu yazımızda siz değerli okurlarımız için Dolunay ile ilgili sözleri derledik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar