6 Şubat 2018 Salı

Mesaj gönderemiyorum vodafone

Cep telefonunuzdan bir başka cep telefonuna yazılı mesaj göndermenizi ve almanızı sağlar. Bu engeli nasıl kaldırırım? Bana mesaj geliyor arama yapabiliyorum internete girebiliyorum fakat sms yollayamıyorum.


Mesaj gönderemiyorum vodafone

Farklı telefonda da denedim olmadı. Mesaj Yolluyorum Mesaj Gönderilemedi. Vodafone sms gitmiyor ! Telefonum mesaj göndermiyor ? Samsung Mobil Cihaz için SSS.


Marshmallow) cihazdan haneli numaralara nasıl mesaj gönderilir? Bu telefonlarda servis mesajı gönderirken ücrete tabi tutulacağına dair uyarı. Bunun selden kaynaklı bir problem olduğunu düşünerek gün.


Bağlı bulunduğunuz tarife bilgisini . Sesli mesajınızı kontrol etme. Bazı cihaz ve operatörlerde, sesli mesajlarınızın bir listesini . Bu sorun çok çeşitli . Bu düşünceler ile ertesi gün hala onay mesajı gelmediği için Müşteri. Tek bir numaraya mesaj gönderemiyorum. Siz yeter ki isteyin. Akıllı Cihazlarınız ile . WhatsApp mesaj bildirimleri ile ilgili sorunlar için bu yazıyı okuyun.


Bu makaleyi yararlı buldunuz mu? MMS gönderiyor, internete bağlanıyor fakat kısa mesaj atamıyor,. Kısa zaman önce gelen bu özelliğin nasıl kullanıldığını anlatacağım.


Bir baktım hiç bir yerden mesaj alamıyorum ve gönderemiyorum. SMS ücreti ne kadardır ? Beni Ara mesajı gönderemiyorum. Arama ve kısa mesaj gönderemiyorum veya alamıyorum ve hava saatini . Eğer göndermek istediğiniz mesaj karşıya ulaştırılamıyorsa yapılabilecek olan .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar