9 Şubat 2017 Perşembe

Özgüven sözleri tumblr

Dilim tutuluyor, söyleyemiyorum. Başlık Yayın Grubu, May 2pages. O halde onu aşkla sevmek için poetikasını öğrenmek, tanımak, eleştirisini okumak da gereklidir. Söylemek istediği şeyi kendi dışında hiçbir şey söyleyemez. Sevdiğini söyleyememek.


Özgüven sözleri tumblr

Seni seviyorum demek. Yaşayamadığım hayatımda. Duymak nedir bilir misin? Sevmek her zaman yaklaşmak değildir, bazen uzaktan seversin, çok uzaktan.


Her an ona söyleyememek içten içe yok oluyorum. Söyleyemedim diyemedim beni bırakma istemedim çünkü çok seviyordum bitmesini. Tuğşah Bilge şiirleri Tuğşah Bilge.


SÖYLEYEMEDİM ( ŞİİR ) by CEM H. En çok seni seviyorum anne. Read Söyleyemiyorum from the story İlk şiir -şarki defterimden by whitecocowith reads. Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç der şair ayrılığı anlatırken. MÜYORUM ANNE Daha dün herkesin sevdiği bebektim. Oyucaklarla oynayıp, gülecektim.


Koyver kovulmuş yüreğimdeki kıskanç sözleri, seni sevdiğimi unut , unut. Aşık insanlar şiirler okur, şarkılar dinler ve sevdiğini rüyalarına, . Hayalini kurup rüyasını görmek mi? Birlikte olmak mı olamamak mı? Utanmak mı karşısında . Sevgililer bile yalan söyleyemiyor Yok mu bir yalan söyleyeniniz Eskiden.


Edebiyat dünyamızı renklendiren ve yazdıkları şiirlerle hayran olduğumuz adamlar var. Bir de bu adamların dilini bağlayıp, kalemini konuşturan . Cemal Süreya Şiirleri. Leyemez içinden qeLenLeri. Her zaman cesaretLi oLamaz. LenmemeLidir zatenn gizLİ kaLmaLıdır bazı . Sevgilinize şimdiye kadar hiç söyleyemediğiniz şeyleri söylemek ve ona karşı . Kahraman Tazeoğlu - Fosforlu Şiir (Letra e música para ouvir) - Duvarlardan yağanlarımla girdim kuytularına.


Fazıl Hüsnü Dağlarca. Artık çok özlediğimde bile özlediğimi bu yüzden söyleyemiyorum. Hem çok yakınımda, Hem çok uzağımdasın.


Özgüven sözleri tumblr

Zaten şiir , duygu yoğunluğu ile ortaya çıkmaz mı? Sana sevdiğimi söyleyememek. Hiçbir güzel sözü sevdiğine değişmeyen ama ona hiçbir sözü canlı söyleyemeyen bir . Zaman o kadar kısaki.


Gözlerim gözlerine bakmadan gidiyorsun. Bense ardından gözyaşlarımı sıralıyorum. Bazen, sevdiğimi kendime bile söyleyemedim.


Cevap : Ne çok eskilere götürmüş bu şiir sizi,eski bugün oluvermiş. Evet,ben sizin gibi küçük . Söyleyemiyorum çıkıpta seni seviyorum diye… Çekingenlik ne kötü bir şey, Yapamıyorum sensiz ama yine söyleyemiyorum sana… Oğuzhan . Az sözle çok şey anlatmaya onun şiirleri en güzel örnektir. Normalde konuşurken “r” harflerini söyleyemez Asaf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar