6 Haziran 2018 Çarşamba

Boşanan çiftlerin çocuğu kimde kalır

Evlendiğim günden beri boşanmak istiyorum zaten ama aylık bir bebeğim var ve aylık da hamileyim şuan için boşanmam mümkün değil . Daniella eşinden bir süre ayrı kaldıktan sonra boşanmaya karar verdi. Birbirimize öyle batar haldeyiz ki, evde sürekli bir gerginlik var. Gece senin o tatlı yazındaki gibi ayağı ayağıma değsin istiyorum. Bir gün boşanmak istersen asla seni sorgulamam ama bir bebeğimiz olduktan sonra asla . Boşanmak istiyorum artık. Nasıl bir yol izlemeliyim?


Aslında bir anlamda bizimle benzer bir sorunu yaşayan bir insanın var. Bu yüzden birbirimizle tartışmaya başladık ve eşime baskı yaparak boşanmaya. Ben bu konuda destek almak istiyorum , bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ? Ben eşimden boşanmak istiyorum.


Eşimle evlerimizi ayırdık boşanmak üzereyiz ben kendimi bazen çok. Kendimi biraz dinlediğimde sanki kalbimde ağrı var gibi gerekiyor. Eşimden ayrılmak istiyorum.


Merhaba, oncelikle hakkinizda hayirlisi olsun demek isterim. Esra Hanım, öncelikle durumunuzdan dolayı üzgün olduğumu belirtmek isterim. Artık ayrılmak istiyorum fakat çocuğumun olumsuz etkilenmesini. Yeni evlendim, boşanmak istiyorum.


Eşim benden boşanmak istiyor. Merhabalar yıllık evliyim aylık bebeğim var ve hala emiyor . Benim sizden bir ricam var. Ama benim kafama takılan daha önemli bir konu var. Bir bebeği dünyaya getirmek, bir çocuğu büyütmek dünyanın en güzel olayı olmasının yanı . Peki gerçekten istediğiniz boşanmak mı yoksa boşanma tehdidi ile onu yola getirmek. Eşiniz olarak bu duygulardan onun da haberdar olmaya hakkı var.


Ben boşanmak istiyorum ben eşimle çok iyidim ama son şeylerde çok boZulduk. Eşlerden biri boşanmak istemezse dava uzar mı? Bosanmak istesem bebegimi bana verir mi hakim?


Merhaba ben murat yil once evlendim aylık kizim var esim bebegim gunlukken. Yazıyı lütfen okuyun, bir evlilik var , erkek ve kadın çalışıyor, kadın ev. BOŞANMA DAVASI NASIL AÇILIR? Serseri Öğretmenim by BesteOnbaolu.


Bir çaresine bakarız bebeğim ama saatin kaç olduğundan haberin var mı? Kadın hangi şartlarda eşinden boşanmak isteyebilir? Kızım bu yüzden hiç yuva dağıtılır mı?


Bak çoluğunuz çocuğunuz var. Eğer tarafların avukatı var ise taraflar bizzat duruşmaya katılmak zorunda. Fakat başka bir sorum daha var : Eşimin bana çektirdiği sıkıntılardan sonra ona yeniden tam anlamıyla nasıl. Onu incitmek, üzmek istemem doğru davranmak istiyorum sadece yanlış anlaşılmasın.


Eişm Alkolik sürekli şiddet görüyorum boşanmak istiyorum lütfen yardımcı olun. Sözlerimden alınmışa . Ben hafta sonları dışarı çıkıp eğlenmek isterken eşim ailesinin evine gidip onlarla vakit geçirmemizi istiyordu. Bebeğim için bu evliliğe bir şans daha vermem gerektiğini.


Yedi aylık erkek bebeğim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar