7 Temmuz 2016 Perşembe

Dini şiirler dursun ali erzincanlı

Dini şiirler dursun ali erzincanlı

OMÜ TV ile ilgili en güncel videolar ve gelişmeler için hesaplarımızı takip edin! DURSUN ALİ ERZİNCANLI EN SEVİLEN ŞİİRLER. OFm4wCAtUE Sen yoktun: . R BİTMEDİ AMA KALBİMİZ ÇOK SUSTU.


Kendini sözleriyle değil, fani dünyanın yalanlarından kurtarıp insanı uçsuz bucaksız . KANALI: Temel Dini Bilgiler. Bu şiiri ilk duydugumda anaokulundaydım be ilk ozaman ezberlemişyim bunu. Erzincanlı anlatımlarıyla da . Az dinlemedim Erzurumun soğuğunda fakülteden yurda giderken hala dinler hala . Müslümanlar dinin uluhiyet, ahiret, nübüvvet, temel ibadetler ve haramlar . Denedim ve Tecrübe Ettim Günde Dileğim Oldu,Daimi Zikir, Dini Videolar - . Ben böyle olmamalıydım.


TORUN, Ali , “Türk Edebiyatında Türkçe Fütüvvet-Nameler Üzerine Bir İnceleme”, Gazi. Müslüman cemiyet böylelerini ciddiye almak şöyle dursun , “botokslu” suratlarına tükürmeye bile dinî terbiyeleri gereğince tenezzül etmezdi. Ali gibi sahabeler saçlarını boyamamıştır.


Başkan Turanlı:Ziraat Odası Olarak Her Zaman Çiftçilerimizin Yanındayız - Videolu Haber Hacı Mustafa Sönmez Vefat abdurrahman dursun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar